22 Nisan 2021 Perşembe

Günün Nasibi #8

 Zübeyr bin Avvam (Allah ondan razı olsun) dedi ki:

"Bir gün Peygamber Efendimiz'in (s.a.s.) huzuruna gelip oturdum. Peygamberimiz (s.a.s.) arkamdan sarığımın bir ucunu tutup buyurdular ki:

'Ey Zübeyr, muhakkak ben Allahü Teala'nın hususi olarak sana, umumi olarak da bütün insanlara gönderdiği Resûlüyüm. Rabbiniz ne buyuruyor biliyor musun?

Ben: Allah ve Resûlü daha iyi bilir, dedim.

Peygamberimiz (s.a.s) devam etti: Rabbiniz (bütün mevcudatı yaratıp) Arş-ı Âlâ'yı da kudret ve azameti ile kuşattığı zaman mahlukatına nazar edip buyurdu ki: 'Ey kullarım, siz benim mahlukumsunuz, ben de sizin Rabbinizim. Rızıklarınız benim kudretimdedir. Sizin için kefil olduğum şeyleri elde etmekte kendinizi çok fazla yormayın. Öyleyse rızkınızı ancak benden isteyin ve ihtiyaçlarınızı ancak bana arz edin. Siz nefislerinizi bana teslim edin ki ben de sizin üzerinize rızıklarınızı akıtayım.'" (el-Bahru'l-Medîd)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tüm Zamanların En Çok Okunan 3 Yazısı