21 Nisan 2021 Çarşamba

Günün Nasibi #7

 Peygamber Efendimiz (s.a.s.) buyurdular:

"Allahü Teala, Musa Aleyhisselam'a şöyle buyurdu: 'Ey Musa! Eğer sen başka hiçbir gölge olmayan günde arşımın gölgesinde olmayı istersen, yetimlere ve kimsesiz kadınlara merhametli ol.

Ey Musa! Merhamet et ki merhamet olunasın. Ey Musa, (bana) itaat ettiğin gibi itaat olunursun. Ey Musa! İsrailoğullarına bildir ki: Kim benim karşıma Muhammed'i (s.a.s.) inkar eder olduğu halde çıkarsa muhakkak onu cehenneme koyarım.'

Musa Aleyhisselam: 'Ya Rabbi, Muhammed kimdir?' dedi.

Allahü Teala: 'Ey Musa! İzzetim ve celalim hakkı için bana ondan daha sevgili olanını yaratmadım. Ben onun ismini kendi ismimle beraber semavat, arz, güneş ve ayı yaratmazdan evvel Arş-ı A'la'ya yazdım. İzzetim ve celalim hakkı için muhakkak Muhammed (s.a.s.) ve ümmeti cennete girmeden hiçkimse cennete giremez.' buyurdu.

Musa Aleyhisselam: 'Ya Rabbi, Muhammed'in ümmeti kimlerdir?' dedi.

Allahü Teala: 'O'nun ümmeti, her hallerinde daima hamd ederler. İşlerini gayretli ve sağlam yaparlar, vücutlarını ve etraflarını temiz tutarlar. Gündüzlerini oruçla, gecelerini ibadetle geçirirler. Ben onlardan az bir ibadeti dahi kabul ederim ve ben Allah'tan başka ilah olmadığına şehadetleri sebebiyle onları cennete koyarım' buyurdu." (ed-Dürru'l Mensûr)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tüm Zamanların En Çok Okunan 3 Yazısı