16 Şubat 2024 Cuma

YAZMA RUTİNİ #14

Fotoğraf: Leonardo ai ile üretildi.
İlk olarak 25 Temmuz 2023'te yayınlandı.


Filmde kullanılan zehirli maddelerden bahsedelim. Bilmiyorum bunları yazmak ne kadar sakıncalı, ama yine de not değeri olsun diye ekliyorum. (Birkaç dakika sonra) Kısa bir Google araştırması sonucu bunu buraya yazmamaya karar verdim. Toksik bir toz diye yazıp geçiyorum :)

Kahramanımızın bir muhabbet kuşu olabileceğine dair bir not düşelim. İç çatışma zeminini hazırlayıp bu çatışmayı besleyen, bir dışavurum karakterine ihtiyaçtan dolayı bunu yazıyorum. 

Bir söz

Kanla öğrenilmeyen dersler çabuk unutuluyor.

Adalet Peşinde (2009), Yönetmen: F. Gary Gray, Shelton Düşman Karakteri

Araştırma Konusu

  • Emniyette hiyerarşi
  • Hukukta hiyerarşi

***

"Zor tarafı karar vermek değil, onlarla yaşamak." (Aynı filmden bir replik. Bkz. bir söz.)

***

Böylece toplamda, tüm bu yazma sürecini, düşünme evreleri ve ajandama not etmediğim günleri de dahil edersek, 88 günü geride bırakmışım. 

20.EKİM.2018

***

Şimdi günümüze bakınca aradan 6 koca yıl geçtiğini görüyorum ve yeni kıpırdanmalarım var. Bu yazılar, notlar, düşüncelerin beyaz üzerine akması da bu kıpırdanmaların iyi bir yere doğru titriyor olmasından kaynaklı... Hayır getirsin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tüm Zamanların En Çok Okunan 3 Yazısı