13 Nisan 2021 Salı

Yola Çıkıyoruz

 

Yeni bir gün

Merhaba, benim adım Kablu Bağa. Senin yeni yol arkadaşın.

Hamdolsun yeni bir Ramazan ayına kavuşturan Rabbime. Bu, 30 günlük güzel bir fırsat demek. Bugün ilk adım günü. İyi alışkanlıklar edineceğin, yeni yollar keşfedeceğin ilk adımın... Bugünle birlikte sen de ben de yürüyeceğiz. Nasibini arama kararlığıyla...

Şimdi artık bundan sonraki her bir güne bu nasibini arama kararlılığıyla başla diye senin yanına geldim. Her gün gel buraya. Ya da her gün posta gelen kutunu kontrol et. Benden bir hediye alacaksın.

Nedir, ne değildir önce biraz dolaşayım, diyorsun. Peki, buradan başla.

Ne zaman başlıyoruz? Diye soruyorsun. Buradan da kolayca aramıza katılabilirsin.

Günün Nasibi #0

Gelelim günün nasibine. Yeni bir yola girme ve bu yolda gayretle yürüme hedefine küçük bir katkı sağlamak için, seninle yol alacağım. Sen yolunda adımlarken, ben de seni bu yolda destekleyeceğim İnşallah. Yolumuz açık olsun. Benden haber bekle. Selametle kal.

-- Kablu Bağa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tüm Zamanların En Çok Okunan 3 Yazısı