11 Şubat 2024 Pazar

YAZMA RUTİNİ #9

Fotoğraf: Leonardo ai ile üretildi.
İlk olarak 20 Temmuz 2023'te yayınlandı.


 Zamanda yolculuk günlüklerinde, 16. gündeyiz. Paralel evren mi demeliydim yoksa? :) 

Rutini tutturmanın zor olduğundan bahsetmiş miydim? Değilse, şimdi söylüyorum. Yani her gün yazma alışkanlığını sürdürmek o günlerde de hayli zordu. Ne kolay ki, öyle değil mi? Mühim olan mücadele! Bundan sonraki günlerde de bu tip gün atlamalarına sıklıkla rastlayabiliriz. Bir sonraki sefere bu açıklamayı artık yapmayacağım :) Hiç değilse şimdi, günlük olarak aktarım sağlamayı sürdürüyorum. 

"Bugün, bir zincir soru oluşturuyorum. Diyalog içerir.

Bir Adam

İlaç olmadan tedavi olmaz mı?

Dış ses

Olur.

Doktor

(Kalabalık arasında)

Nasıl olur?

Ben

Beslenme > Aile > Eğitim > Öğretmen > Öğretmenin Öğretmeni > Akademisyen > İdealler > İnsanlık...

Ne demeye çalışıyorum? İlk hikayeyi bul!


8.AĞUSTOS.2018"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tüm Zamanların En Çok Okunan 3 Yazısı