5 Şubat 2024 Pazartesi

YAZMA RUTİNİ #3

 

ilk olarak 14 Temmuz 2023'te yayınlanan yazı.
Artık burada yaşıyor.

Bugün biraz yavaş başlamış olmama rağmen hala fikir kaynaklarımı genişletmekle meşgulüm. Bu ilk adımda aldığım başarı, beni bir sonrakine daha hızlı ve kolay ulaştıracak, diye planlarımı kuvvetlendiriyorum.

Bugün okuduğum kitap Bir Nükte Bir Işık, 2. Cilt 1967 baskısı. Kitap Atiye Keskin Hanımefendi'ye ait.

Kitapta iki yer dikkatimi cezbediyor:

29. sayfada yer alan "En büyük dönüş" ve 80. sayfada başlayan "Dokuz üzerine Düşünceler" 

Doğrusu, bu iki yazı beni bir hayli içine çekmiş durumda, an itibarıyla. Fikirlerimin 9 ile bağlantısını çözüyorum. Yeni fikirlerim yolda!

Derleme kaynaklardan kendim için oluşturduğum "Senarist El Kitabı" .pdf'inde bir sayfayı okurken bir fikir daha geldi aklıma. Daha doğrusu, sayılarla ilgili düşünürken geldi bu fikir. Bir nevrotik bozukluğu olan kişi ile sayıların ne gibi bir bağlantısı olabilir?

Bugünün Notu: (Fazla spoiler, detay vermeden bu günü de dijital olarak kayda almış oldum. Yazıdan birkaç yeri kırpmam gerekti. Çünkü hikayenin gidişatını açığa çıkarabilecek bir bölümü yazmışım. Nasip olur eser ortaya çıkarsa, hep beraber irdeler ve okuruz. Dua ile.)

Hikayeye dair sorular

  • Neden çocuk kaçırılıyor?
  • Neden bir kabile?
  • Neden bu kabile?
  • Kabile kim?
  • Çocuğun kaçırılma sebebi ne?
  • Kurtarılmazsa ne olur?
  • Kim kaçırıyor?
  • Düşmanımız kim?


26.TEMMUZ.2018

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tüm Zamanların En Çok Okunan 3 Yazısı