3 Şubat 2024 Cumartesi

YAZMA RUTİNİ #1

 
İlk olarak 12 Temmuz 2023'te yazılan yazı.
Artık burada yaşıyor.

6 sene öncesine gidiyoruz. 

Temmuz 2018'de bir yazma rutini oluşturmak için her gün ilerleme günlükleri kaydediyordum. Bu, uzun bir süre devam etti. Sonrasında bunların bir kısmını blogumda yayınladım. Ardından yazdıklarımın birçok bölümünü de Kalem Dile Gelince kitabının ana konusu içine yedirmeye çalıştım.  

Şimdi de bu günlükleri gün gün dijital günlüğümde de belgelenmek üzere kaydetmeye başlıyorum. 

Eğer siz de benim gibi bir yazma rutini kazanmak, bir kitap yazmak veya yazarak üretmek istiyor ve bununla ilgileniyorsanız bana katılın.

Ne kadar ilerleyebileceğimi bilmiyorum ve yine de her gün bunu devam ettirmek için mücadele etmek istiyorum.

Siz de belki ilk gün sadece boş kelime işlemcisinde, imlecin kaybolup belirmesini izlerken bulacaksınız kendinizi. 

Başlamaya değer!

Bunu okuyup heyecanlandığınız andan itibaren gün 1. Sizden istediğim, sadece neden başladığınızı hatırlayın ve unutmayın ♥️

Benim için #1

24.TEMMUZ.2018

"Şu an bir fikrin sağından solundan bükerek ve dünyayı küçülterek daha dar bir mekanda, daha geniş bir duygu yoğunluğunu ortaya çıkarmaya çalışıyorum.

Bu beyin fırtınasıyla kararımı verdikten sonra ikinci aşamaya geçeceğim."


Sıra sizde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tüm Zamanların En Çok Okunan 3 Yazısı