20 Ocak 2024 Cumartesi

TAMAM MI? DEVAM MI?

Bi' çay koy da konuşalım :)


19 Eylül 2022 tarihinde yazdığım yazı. Artık burada yaşıyor.

 Belki de çokça denedim. Düştüm, kalktım. Bu süreçte çok şey öğrendim. Bunlardan en güzeli ise, gerçekten bir şeyi gönülden isteyerek yaptığında gerisi geliyormuş, diyebilmek...

Yani şimdi, ne yapmaya karar verdin? diye soruyorsanız bana, ben de diyorum ki, yazmaya devam. Ne olursa, nasıl olursa, nerde durursam oraya kadar... Değişik biçimlerde, farklı zamanlarda, farklı hallerde...

Bolca üç noktalı, dahası virgül ve noktalı, içimden geldiğince... SEO derdine düşmeden ve yine de SEOsuz kalmadan, belki de en içten şekilde. Elbette hedefli içerikleri de barındırarak, güzel bir yolda yürümeye devam! 

Vesselam.


Bugün burada,
belki sonra başka bir diyarda :) 

--Selimhan

2 yorum:

Tüm Zamanların En Çok Okunan 3 Yazısı