16 Mayıs 2021 Pazar

Sanat ve Ticaret (Hızlı ve Öfkeli 9 kamera arkası)

 

Sesli Düşünüyorum

Bombalar... Arabaların çarpışması... Yüksek derecede insanı mutlulukla tahrik arasında sıkıştırırken bambaşka etkiye büründüren müzik...

İşte size F9'un yeni yayınlanan kamera arkası. Belki daha önce izlemişsinizdir. Ben aslında başka bir tarafına bakmak istiyorum bu izlencenin.

Bu videoyu izleyince kendime ister istemez birçok soru sordum. Sizinle paylaşmak istedim. Sanat insanın zevklerine, keyif şekline göre değişir. Peki, ticaret sanatın önüne geçtiğinde nasıl bir sonuç ortaya çıkar?

Karmaşık birçok duyguya büründüren bu film bir taraftan katarsisi sağlatıyor bize evet, kabul, fakat kazın ayağına bakınca sanki çok değil mi? Yani, ne bileyim çok büyük bir masraf ve bu sanat için yapılamayacak kadar pahalı! Evet, elbette sonrasında milyonlarca izlenme ve milyon dolarlarca gelir elde ediliyor. Ne güzel. Ama işte yine de atamıyorum şu israfı, insan zevkinin harabiyetinin nereye varabileceğini.

Film izlemeyi çok seviyorum. Ama sorgulayarak izlemeden sadece tadına varamıyorum. Vesselam.

Yorum sizin. Siz ne düşünüyorsunuz? 😊 Buyurun:

Hızlı ve Öfkeli 9 Kamera Arkası


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tüm Zamanların En Çok Okunan 3 Yazısı