15 Ekim 2019 Salı

Ama biz gördük


2020 elemelerinin önemli maçlarından birinde bugün Fransa'nın sahasında Fransa ile berabere kaldık. Gruplarda aldığımız başarı sonucu 19 puanla ilk sırada olmamız gerçekten onur verici.


Fotoğraf: Habertürk.com

Uzun zamandır özgün yazı kaleme alamıyorum, ama bu sevinci paylaşmak istedim.

Fransa, güçlü bir takım gerçekten. Bir o kadar da adrese teslim paslara sahip bir takım. Bununla birlikte Milli Takımımız da gerçekten savunma anlamında bu gücü kırmak için elinden geleni yaptı.

Öyle ki Mert Günok bir harikaydı.



Fotoğraf: Maçkolik Twitter
Fotoğraf: Maçkolik Twitter



Fazla haddimi zorlamadan sevincimi paylaşırken, eklemek istiyorum her ne kadar reji ekranlardan gizlemeye çalışsa da o selamı biz gördük...

Allah devamını getirsin, İnşaAllah


Fransa 1- Türkiye 1

10 yorum:

  1. mert ve merih'i çok beğendim ben. burak'a da biri ofsaytı öğretsin artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, Merih de çok iyi savunma yaptı.. Hoşgeldiniz, burcu

      Sil
  2. Burak'la Ozan hariç hepsi iyiydi. Hele Burak hiç basmadı bile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten Ozan çıktıktan sonra golü bulduk o da ayrı mesele:) Burak
      evet, çok girişken bir oyun sergilemedi abi nedense..

      Sil

Tüm Zamanların En Çok Okunan 3 Yazısı